Veelgestelde Vragen

Onze klantendienst staat altijd klaar om je te helpen met vragen over onze producten of diensten. In veel gevallen kun je echter sneller antwoord vinden in de onderstaande veelgestelde vragen. We raden je aan eerst hier een kijkje te nemen.

Heb je vraag niet beantwoord? Neem dan gerust contact met ons op via info@bisq.be.

1. Hoe snel wordt mijn pakket geleverd?

Alle bestellingen worden binnen één werkdag verwerkt.
De verwachte levertijd voor België en Nederland is tussen de 7 en 14 werkdagen.

2. Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Bij BISQ zijn de verzendkosten altijd gratis!

3. Hoe kan ik de status van mijn pakket volgen?

Zodra je pakket wordt verzonden, ontvang je een e-mail met een track & trace-link. Alle zendingen van BISQ worden altijd verzonden met een track & trace-optie, zodat je je pakket eenvoudig kunt volgen.

4. Wat als ik niet tevreden ben met mijn product?

Wij ontwikkelen producten die het dagelijks leven gemakkelijker maken. We begrijpen echter dat het soms kan voorkomen dat een product niet helemaal aan je verwachtingen voldoet.
In dat geval bieden we je de mogelijkheid om het product maximaal 30 dagen uit te proberen.
Meld je retour binnen 30 dagen via info@bisq.be en wij storten het volledige aankoopbedrag terug zodra we het product hebben ontvangen.

5. Welke betaalmethoden worden geaccepteerd?

Je kunt bij ons veilig betalen via Bancontact, iDeal, VISA, Mastercard en American Express.

6. Met welke koerier wordt mijn pakket geleverd?

In België leveren we je pakket via BPost en in Nederland via PostNL.